آخرین اخبار

دستگیری سارقان طلافروشی در تعقیب و گریز پردلهره

متهمان در دو مرحله با سلاح گرم و سرد به پلیس حمله کردند اما در نهایت دستگیر شدند.

اشتراک گذاری
06 آذر 1402
کد مطلب : 9803

توازن

|

۱۴۰۲/۰۹/۰۶ ۱۴:۵۳:۳۳

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۳ سارق طلا فروشی بلافاصله بعد از سرقت خبرداد و گفت: از متهمان حدود یک میلیارد ریال طلا و جواهرات کشف شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، سرهنگ امیرهوشنگ امیری گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت از طلافروشی در محدوده تهرانپارس و با بررسی دوربین‌های مدار بسته هویت فردی که وارد مغازه طلافروشی شده بود  شناسایی و موضوع به واحدهای گشتی سطح شهر تهران اعلام شد.

وی با بیان اینکه گروه عملیاتی کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس در حال گشت‌زنی، خودرویی را با ۳ سرنشین که راننده مان متهم با مشخصات اعلام‌شده، بود مشاهده کردند و به متهم دستور ایست دادند ولی راننده خودرو به قصد فرار از صحنه  با استفاده از سلاح  سرد با ماموران درگیر شد و سپس به همراه همدستانش گریخت.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از تعقیب و گریز متهمان در نهایت خودروی آنها در فلکه دوم تهرانپارس متوقف شد و یکی از آنها در این مرحله با یک قبضه سلاح گرم به سمت ماموران تیراندازی کرد؛ اما در یک عملیات ضربتی و منسجم متهم خلع سلاح و به همراه  دو همدستش دستگیر شد.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: پس از بازرسی از خودرو متهمان حدود یک میلیارد ریال طلاهای سرقت شده کشف شد و متهمان برای طی مراحل قانونی به کلانتری انتقال داده شدند.

سرهنگ امیری در پایان با بیان اینکه متهمان در کلانتری به ۲۰ فقره سرقت در استان‌های مختلف اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جزئیات پرونده کماکان ادامه دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + دوازده =